“İnsan ölürken tam 21 gram kaybeder. Herkes. 21 grama ne sığdırabilirsin? 5 tane bozukluk, bir sinekkuşu, bir bar çikolata. Kaç hayat yaşar, kaç kez ölürüz?”

30.11.13

Sigaradan delik deşik olmuş dudaklarindan öptüğümde uyanir misin?
Merak içindeyim
Kirpiklerin bu kadar saçmaliği nasil kaldiriyor?

Birinin benlerini saymadan ondan gitmemelisin.
Bir tek bunu bilirim.

Bakişlarin çekildi perde artlarina.
Beklesen de susacaksin belli.
Ama bazilarimiz denize bakiyor. Iskelelere duraklar kuruyor.
Belki beklemek dediğin psikolojik bir şeydir.

Kivrilmiş bir hali kenari kadar çok ağlamiştim o gün.
Bilirdin bir zaman, okyanus bile islanir benim üzüntümden.
Belki okyanus dediğin psikolojik bir şeydir.

Bardağa bakmadan çayi koydum. Sonra lavaboya döktüm, bardağa bakmadan.

Uyanişlarin iyi bir fikir olup olmadiğina bir türlü karar veremiyorum.

Önemli bir konu daha var
Bir türlü sevemedim karanfilleri.

2 yorum: