“İnsan ölürken tam 21 gram kaybeder. Herkes. 21 grama ne sığdırabilirsin? 5 tane bozukluk, bir sinekkuşu, bir bar çikolata. Kaç hayat yaşar, kaç kez ölürüz?”

1.12.13

Kimlere sıradaki şarkı-lar oldum diye düşünürken uyuyakaldım dün gece.

Sen anlarsın uyumadan önceki beni aslında,

Sarıl bana
dedi ağladığımda.
Ben yapamam ki iki işi aynı anda

Bunun izahı yok Matilda, sarıl işte.

Okyanus hile sevmez,
boğul.
Bana
sevişmek için mavi duvarlar boya.
Hatırlat,
vapurda bir çay borcum olsun sana.

Maviden başka bir rengi sev
illa seveceksen
Sen gel,
ben rengimi şaşırırım yine.

Zamansız bir geliş seninki dedi bana sevebildiğim adam.
Sevebilmem o kadar da büyük puntolara sahip değildi belki
Zamansız bir insanım vesselam.
Benim saatimde hiç ikiyi çeyrek geçmez.


Hazır bahsi geçmişken
Bu adam üç noktadır
Bitmez.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder