“İnsan ölürken tam 21 gram kaybeder. Herkes. 21 grama ne sığdırabilirsin? 5 tane bozukluk, bir sinekkuşu, bir bar çikolata. Kaç hayat yaşar, kaç kez ölürüz?”

19.5.13

değil'im

nereye ait ya da nereye değilim bilmiyorum.
istatistiksel bir rapor çıkarsalar çoğunuza ve çoğunuzun olduğu yerlere değil'im.
ben buraya olamadıklarınızı satın almaya geldim. kazanamadıklarınızı mülkiyet edinmeye. gülümsemelerinizi öğle yemeğinde yemeğe. akşamüzerlerinizi sarıya boyayıp, gözünüze güneşi sokmaya geldim.
merhabalarınıza dahil değil'im.
sigaranızı içen ibne rüzgarım.
baş ağrıtan nemli, ıslak lodosum.
ahmak ıslatan yağmurum.
ahmak değil'im.
siz ve ben. birbirimizi asla anlayamayız.
siz alageyikseniz ben devim. siz güvercinseniz ben aladoğanım.
alaca edilmiş yalnızlıklarınız değil'im.
ben buraya dumanından her zevk aldığınız sigara olmaya geldim. çocukluğunuzu korkutacak iki parlak göz olmaya, karanlıkta. çıplaklığınızı hatırlatmaya. kaç kuşaktır böyle sefilsiniz diye sorgulamaya geldim.
ben bedenimden ibaret değil'im.
buraya itirazlarınızı sustuğunuz zamanların üzerine işemeye geldim. içtiğininiz rakıya değer biçmeye. batırdığınız dolunayı ilaçlarım niyetine yutmaya geldim.
hoşça kalmalarınıza dahil değil'im.
ben değil'im.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder