“İnsan ölürken tam 21 gram kaybeder. Herkes. 21 grama ne sığdırabilirsin? 5 tane bozukluk, bir sinekkuşu, bir bar çikolata. Kaç hayat yaşar, kaç kez ölürüz?”

3.4.13

Ah be Hasan'ım!
Çocukluğumda sadece çirkin olduğu için öldürdüğüm örümcekler rüyalarıma giriyor. Özür diliyorum. Dilimizi bilmiyorlar.
Öyle çirkinler ki! Ölüm onlara yaramamış Hasan. Daha da çirkinler artık.
Şimdilerde onları sadece öldürmek için öldürüyorum. Çünkü yapabiliyorum Hasan, öldürebiliyorum onları.
Yalnızca şarkılardan sevdiğim mimozaları görüyorum. Rüyamda.
Sarı.
Binlerce mimoza görüyorum. Bütün örümcekler mimozaların üzerinde kurumuş kan lekeleri gibi kara kara Hasan. Hepsini öldürüyorum.
Örümcekler çirkin. Sen onlardan daha çirkin Hasan.
Ah be çirkin Hasan!
Bilir misin bazı şeyler o kadar çirkindir ki artık gözüne güzel gelir. Sen öyle bir güzelsin Hasan.
Git Hasan'ım git. Ama dön be. Buralar pek güzel sen yokken.
Sen yokken, olmayan mimozalar görüyorum buralarda, üzerinde örümcekleri olmayan.
Mimozalar güzel. Sen onlardan daha güzel Hasan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder